Projektowanie
narzędzi reklamowych
i promocyjnych

Oferując jakiś produkt lub usługę trzeba po pierwsze o nich poinformować odbiorców, a po drugie zareklamować je, podkreślając ich cechy, dostępność, walory, atrakcyjność. Narzędzi wykorzystywanych do promocji, reklamy i wsparcia sprzedaży jest bardzo wiele, co daje mnóstwo możliwości wyboru i dopasowania ich do specyfiki działalności biznesowej oraz budżetu, jaki możesz przeznaczyć
na ten cel. Bez względu na to, jakie będą to narzędzia, muszą przyciągać uwagę i zapadać w pamięć. Taki cel mają nasi graficy – kreować rozwiązania graficzne, wyróżniające Twoją firmę / produkt / usługę we wszystkich materiałach, które będziesz wykorzystywać do promowania swojego biznesu.

# Wizytówki
# Plakaty
# Ulotki
# Reklamy zewnętrzne
# Reklamy wewnętrzne
# Gadżety reklamowe
# Nadruki na odzież reklamową
# Foldery
# Kalendarze
# I wiele innych

Grafika stron www

Szata graficzna strony internetowej w dużej mierze decyduje o tym, czy przy pierwszym wejściu na nią klienta / internauty zatrzyma się on na niej dłużej i zechce ją przejrzeć, czy zainteresuje go firma, oferta, czy zachęcą go zdjęcia i opisy. Większość osób (spoza branży informatycznej) nie zna się na funkcjonalności stron, nie wnika w szczegóły ich struktury. Oceniają oczami z perspektywy przydatności znajdujących się na niej treści.
Czy strona jest czytelna, czy łatwo się po niej surfuje, czy bez problemu znajduje wszystkie informacje,których potrzebuje
do decyzji o kontakcie, zakupie produktu, zamówieniu usługi itp. Dlatego układ graficzny (tzw. layout) strony jest tak ważny. Powinien przyciągać i zatrzymywać uwagę formą graficzną, czytelnością i oddawać specyfikę działalności.

# Strony wizytówki
# Sklepy internetowe
# Serwisy internetowe
# Serwisy połączone ze sklepem

Gazetki reklamowe,
publikacje prasowe, książki

Znajomość procesów wydawniczych i produkcji różnego typu publikacji (czasopism, książek, katalogów, itp.) umożliwia nam oferowanie kompleksowych usług w zakresie przygotowywania różnych projektów wydawniczych: od fazy kreacji, opracowania siatki typograficznej oraz tekstów, grafik, zdjęć, przez tzw. łamanie wszystkich materiałów wg projektu (składaniu stronic publikacji), korekty redakcyjne i technicznie, a kończąc na druku. Przygotowujemy nie tylko publikacje drukowane, ale również elektroniczne.

# Magazyny firmowe
# Publikacje i reklamy prasowe
# Książki
# Katalogi
# Albumy
Przykłady realizacji

Poniżej znajdziesz kilka przykładowych projektów, które wykonywaliśmy dla naszych klientów.