Akcje promocyjne 

Masz produkt lub usługę, o których chciałbyś przypomnieć klientom, odświeżyć z nimi kontakt lub poszerzyć grupę odbiorców? A może wprowadzasz nowy produkt lub usługę, o których chcesz poinformować klientów? Do tego między innymi służą akcje promocyjne.

Jeśli są dobrze zaplanowane i zorganizowane, pomagają pozyskać nowych klientów i stworzyć pozytywny wizerunek firmy. Sposobów promocji bezpośredniej jest wiele, ważne aby określone rozwiązania dopasować do specyfiki produktu / usługi, które chcesz promować. W tego typu przedsięwzięciach liczy się bowiem jakość komunikacji i atrakcyjność narzędzi pomocniczych, wspierających (tzw. tła). Dlatego na przykład zwykłe rozdawanie ulotek łączymy z poczęstunkiem napojów. Ważna jest tzw. wartość dodana, która może wzbudzić zainteresowanie i wywołać dużo bardziej pozytywne reakcje niż standardowe rozdawanie ulotek w „trybie taśmowym”. Prawda jest taka, że chcąc coś zyskać, musimy coś dać od siebie.
Ogromny walor akcji promocyjnych to bezpośredni kontakt z klientem, ponieważ dostarcza wielu cennych informacji o preferencjach konsumentów, co umożliwia weryfikowanie strategii promocyjnej, by uczynić ją bardziej skuteczną.


W ramach organizacji akcji promocyjnych oferujemy:

# opracowanie przebiegu promocji (plan działania, dobór narzędzi promocyjnych oraz promotorów, projekty i druk materiałów promocyjnych),
# organizacja degustacji, animacji sprzedaży, imprez okolicznościowych,
# projekt i wykonanie stanowiska promocyjnego (standy, ścianki, stoły, namioty, tablice, rollupy),
# kolportaż ulotek (także w niekonwencjonalny sposób),
# i wiele innych.

Zapewniamy: koordynatorów akcji, dobór profesjonalnych hostess/promotorów, przeszkolenie i weryfikacja wiedzy hostess/promotorów z zakresu informacji o produkcie czy firmie klienta, transport hostess/promotorów, dokumentację zdjęciową, raportowanie wg wymagań klienta.
Zapoznaj się z galerią zdjęć z akcji promocyjnych, które przeprowadziliśmy dla Monetii
Krezon